2016. augusztus 1., hétfő

Prológus

Serena Ford

Tudjátok milyen érzés csalódni az egész világban?
Csalódni abban amiben eddig végig hittél. Csalódni azokban az emberekben akiktől eddig az igazságot vártad.
Tudjátok milyen érzés az amikor megtudjátok a szüleitekről,hogy nem is azok akiknek valójában hiszitek?
Most arra gondolhattok,hogy örökbe fogadtak engem. Bevallom őszintén,hogy az én fejemben is megfordult ez a gondolat. De nem fogadtak engem örökbe. Ízig-vérig az ő gyerekük vagyok.
Tudjátok milyen érzés az amikor rájöttök,hogy rossz emberbe szeretettek bele?
Ami azt illeti én megtapasztaltam ezeket az érzéseket. Nehéz ezt elmagyarázni,hogy milyen érzés is pontosan.
Mintha kitépnének egy kis darabot a lelketekből. Ez a darab pedig a hit.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon ígéretesnek tűnik a blog :)
    Eddig elnyerte a tetszésem :)
    Egyébként már az első részbe is be nézem csak számomra picit rövid lett :)
    De remélem idővel hosszabbak lesznek a részek :)

    Puszi!
    Tori

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) ♥
      Igyekszem minél hosszabb részeket írni. :)

      Törlés